nu kör vi på riktigt!!!!

nu har jag tänkt igenom detta länge, och nu kör jag igång på riktigt. Det känns dumt att fortsätta på min gamla novell eftersom att de va så länge sen men jag ska läsa igenom den och efter de börjar jag på en ny. Den kanske blir liknande men det får vi se.
Just nu har jag nästan inga som kollar bloggen längre men de förstår jag såklart.
Så snälla, hjälp mig sprida bloggen, blir så mycket roligare att skriva då.
-
UPDATE: har nu läst igen det mesta och jag gillar faktiskt denna novellen, så jag kommer köra en liknande faktiskt. Vet att fler uppskattade denna så dom första kapitlerna kommer att vara lika. jag hoppas ni kommer stanna kvar och läsa :D
ps. raderar det gamla!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback